Multikulturalisme er kreft

Hvorfor må europeere, og bare vi europeere, finne seg i å bli en minoritet i sitt eget land? Om 50 år vil Japan, fortsatt være Japan, Kina vil være Kina og Afrika vil ha vokst veldig, men det vil ikke være noen enorm innvandring hit heller. Men Europa, og resterende vestlige nasjoner, vil vi bli avspist med et fragmentert og kulturelt splittet samfunn. Og ingen har bedt om det. I Storbritannia er hvite briter nå i mindretall i sin egen hovedstad. Det er bare begynnelsen på hva som kan skje dersom ikke vi avskaffer asylretten, kontrollerer og beskytter våre grenser og prioriterer våre borgeres sikkerhet, trygghet og velferd først.

Hvordan vil vi ha det når nordmenn er blitt en minoritet i Norge? Ikke-vestlige innvandrere jobber mye mindre enn andre. Ingen bør være i tvil om at om det fortsetter å komme tusenvis av asylsøkere hvert år til Norge, vil vi før eller siden måtte kutte i velferdstjenestene. Eller øke skattene. Men vi kan ikke øke skattene for mye, fordi man kommer til et punkt hvor skattene er så høye at de gir lavere skatteinntekter for staten. Vi må betale for det, og vi betaler med levestandarden vår. Multikultur betyr en fattigere fremtid for oss nordmenn.

Jeg er ikke i mot innvandring, så lenge den er produktiv. Innvandrere til Norge bør ha jobb klart før de kommer og kvalifisere seg inn i velferdssamfunnet etterhvert som de betaler skatt. Vi kan ikke ha det sånn lenger at vi tar inn innvandrere som ikke har noe kompetanse å bidra med her, som må gå på trygd, bare fordi vi syns synd på dem. Det vil velte hele den norske modellen og er en mye større trussel for alles velferd enn Høyres miniskule skattekutt.

Vi snakker om terror, skam og ære, nikab og kjønnsapartheid. Mange mennesker fra æreskulturer forakter oss og anser oss for å være dekadente horer. 51 % av britiske muslimer vil forby homofili i følge Pew Research. Hvordan kommer det til å bli å være homo i et samfunn med stadig flere med slike meninger? Multikulturens Norge, blir et mindre tolerant Norge.

Selv har jeg merket at stadig flere menn kommenterer klærne jeg går med og spør meg om faren min syns det er OK at  er ute i Oslos gater etter mørkets frembrudd. Små somaliske gutter som tafser på rumpa di og kaller deg hore. Det er vel ingen som egentlig tror på feministenes hardnakkede påstander om at dette gjelder alle menn? Jeg har aldri opplevd lignende fra fremmede nordmenn. Man må være bra dum om man tror at norske menn har et like forkastelig kvinnesyn som afghanere. Hvordan kunne Norge ellers bli er av verdens mest likestilte land, hvis ikke en stor andel av våre menn var med på det? 

Det flerkulturelle, mangfoldige Norge noen av politikerne snakker om, finnes ikke. Vi kommer ikke til å leve sammen i et fargerikt felleskap. Til det er de kulturelle konfliktene for store og å kompromisse på våre mest sentrale verdier er helt uaktuelt. 

Hva er i det hele tatt poenget med nasjonalstaten hvis ikke våre politikere prioriterer vår sikkerhet og stabilitet fremfor å være verdens sosialkontor? 
Hvis internasjonale konvensjoner hindrer oss fra å føre en vettig og produktiv politikk, er det konvensjonene som skal ofres. Ikke tryggheten eller velferden til det norske folk.

Vi vil ikke ha er flerkulturelt Norge. Vi vil ikke ha et fargerikt fellesskap. Vi vil ikke bli en minoritet i vårt eget land. Vi vil ikke bli fremmede i vårt eget hjem. Vårt land ble fritt en gang i tiden fordi vi nordmenn ville ha vårt eget land, bestemme selv og ha kontroll på vår egen skjebne. Nå kontrollerer vi ikke lenger vår nasjons fremtid. Vi gjennomgår en dramatisk endring av vårt lands demografi, uten en vettig grunn, uten å ha blitt spurt. Jeg sier nei. Tiden er overmoden for protest. Derfor laget jeg denne bloggen. Jeg håper at alle som er opptatt av en restriktiv innvandringspolitikk forenes, vi trenger alle mann dersom vi skal vise politikerne at vi mener alvor. 

Hvor mange av flyktningene under andre verdenskrig var det som kom til et trygt land og sa "jeg liker ikke systemet her, jeg må dra til et annet land langt borte hvor jeg vil få mer ting". Flyktningene sluttet og være flyktninger idet de forlot trygge land til fordel for land som ligger langt vekk, både geografisk og kulturelt. Alle ser hva som foregår. Vår velferdsmodell er svært attraktiv for unge afrikanere uten jobb. Men vi har ikke arbeid til dem. Vi har ikke råd til å ta vare på så mange mennesker over statsbudsjettet. 

Det er en myte at Europa trenger innvandrere for å demme opp for demografien. Flere mennesker gir større økonomi, fordi vi totalt sett forbruker mer, men vår levestandard går ned når nykommerne produserer mindre enn den opprinnelige befolkningen. Men det er vel akkurat det dere asylforkjempere vil, at vi, fæle, hvite nordmenn som ikke fortjener rikdommen vår skal få det verre, som straff for vår hvithet.
Hvis vi ikke har nok sykepleiere i Norge vil det jo være mye smartere å ansette utenlandske sykepleiere enn å ta inn unge mannlige asylsøkere og bare håpe at de ønsker å jobbe som sykepleiere eller et eller annet vi trenger. Eller? 

Og til dere multikulturalister, feminister, venstrevridde, white guilt infiserte gærninger. Jeg ber ikke om unnskyldning for mine meninger, jeg driter i hvor rasistisk dere syns jeg er. Det er dere som er ekstreme. Så fuck off.

53 kommentarer

dandeliongina

09.07.2017 kl.21:03

WOW!!!!!

Jeg kan ikke få uttrykt eller pressisert NOK hvor SYKT GENIALT jeg syns dette innlegget er!! ALT er sant, og det kunne IKKE vært skrevet stort bedre!

HUUURRAAAA FOR DEG! VI VIL HA NORGE TILBAKE!!

Jeg er heller INGEN rasist, men dette her har gått ALTFOR langt! Noen HØYTSTÅENDE, eller nei forresten, ALLE høytstående mennesker i dette landet skulle lest dette, for INGEN kan egentlig nekte på at dette her er SANNHETEN om hvordan Norge er blitt! Første jeg leser av deg, men DAMN for en kraft!

Maria Zähler

10.07.2017 kl.02:07

dandeliongina: Tusen takk, det er så herlig å se at det ikke bare er jeg som er bekymret over hvordan vårt fantastiske land dessverre utvikler seg. Vi skylder våre etterkommere å gjøre noe før det er for sent. Så du og jeg og andre som ser og forstår hva som er i ferd med å skje må spre budskapet og lage så mye bråk at våre politikere er nødt til å gjøre noe. Det er ikke rasistisk å ville ta hånd om sine medborgere. Det er ikke rasistisk å mene at også vi nordmenn, og andre vestlige, som alle andre grupper i verden, også har rett til å ha et hjem, et land der vi ikke er en minoritet. Et hjem for det norske folk der norsk kultur og norske verdier er dominerende. Vi skal ikke skamme oss for at vi vil bevare alt som er godt i vårt land. Ha en fortreffelig mandag :)

anonym

09.07.2017 kl.21:47

Er enig med deg. Har ikke noe i mot muslimer, eller utlendinger. Men det er ikke lurt å slippe inn så mange som vi i vesten har gjort. Vi har ikke resuser til å ta vare på alle, svært mange av de faller utenfor og da er veien kort til å bli kriminell.

Dessuten betaler mange av de som kommer hit mye penger til menneskesmuglerene. Mens de uten penger, de som virkelig trenger hjelp ikke får det.

Vi burde heller hjulpet dem der de er. Da kunne vi ha hjulpet mange mange flere for samme summen, dem hadde ikke trengt å betale penger til kriminelle smugler for å komme hit.

Maria Zähler

10.07.2017 kl.02:18

anonym: Helt enig. Vi trenger ikke ha massinnvandring til Europa for å hjelpe flyktninger. De summene europeiske land i dag bruker på asylsøkere, der i blant svært mange økonomiske migranter, er langt større enn hva UNHCR bruker på flyktninger globalt. Tenk på hvor mange flyktninger vi kunne ha hjulpet om vi hadde brukt bare en liten del av det vi bruker på asylpolitikk her hjemme på UNHCR og nærområdene. Da tror jeg vi, med et nytt system, kunne ha hjulpet de aller fleste, av de aller svakeste flyktninger i verden, med mat, husly og sanitære forhold. Og det helt uten å ta i mot en eneste asylsøker i Norge. Ha en flott mandag.

Dag Andersen

15.07.2017 kl.06:13

Er enig i din vurdering av folkevandring. At det kommer til å få dramatiske konsekvenser er uten tvil .

Får håpe at innbyggerne fra Europa snart har fott nok.

Bjørn Seo-Larsen

15.07.2017 kl.09:41

Dette var veldig bra skrevet. Folk må etter hvert forstå at like barn leker best og at import av trygdemottakere fra 3 verden vil ruinere velferdsstaten og gjøre nordmenn minoritet i eget land.

Finn-Fredrik Lange

15.07.2017 kl.12:07

Flott blogg, har lest flere innlegg i dag!

Godt å se at norsk ungdom har klarsyn og sunn fornuft!

Siden jenten på Narvesen for to år siden ble ranet og voldtatt i Oslo av to ikke vestlige har jeg vært opptatt av hvordann samfunnet håndterer dette; og resultatene er nedslående! Lave straffer, frifinnelser, bortforklaringer og ingen utvisninger! Ingen avskrekkende tiltak er gjort, bare vurderinger og mer prat! Og i mellomtiden henter 'handelsunionen EU' 2-3000 afrikanske menn DAGLIG inn til Europa!

I Sverige ble for en tid siden en jente i rullestol gjengvoldtatt og de 5-6 overgriperne ble, etter å ha blitt frikjent for hun gjorde 'for lite motstand', fraktet i sikkerhet av spesialpoliti fra mobben på Gotland! Dagen etter demonstrerte feminister mot rasisme!?

NRK hadde intet om denne saken, og den hjernevasking som media i dag driver med er med på å holde fakta unna befolkningen!

Dagbladet, VG, NRK og TV 2 har alle de samme politiske meningsformidlere som ikke lenger stiller kritiske spørsmål, de er alle globalister og gir blaffen i Norge!

La meg legge til at jeg er mann, nå 64 år, og har aldri opplevet maken til adferd som utvises av disse ikke vestlige, dysfunksjonelle mennene. Så du har selvsagt helt rett i dine beskrivelser!

Ønsker lykke til med din formidling! Landet trenger ungdom som deg!

Med hilsen Finn

Helge Gunstensen

15.07.2017 kl.12:17

Fantastisk klar tale og veloverveide argumenter. Vi trenger deg -og flere som deg - i den offentlige debatten fremover. Jeg VET at du har titusenvis av støttespillere der ute! Stå på!

Tom

15.07.2017 kl.13:29

helt enig og klokt reflektert.

Dette du peker på skjer når demokratiet blir svakt og man lar store instutisoner som en regjering bestemme. Eller verre, EU. Disse gigantiske admininstrasjonene er som store trege litt dumme dinosaurer som ikke fanger opp problemer som oppstår fort og som har andre mekanismer enn folkets umiddelbare vilje som styrer. De sier de står for demokrati men er utdadert. Norsk styre er i basisen ikke forandret siden 1814.

Det har alltid vert litt innvandring, men den kan ha vert positiv. Middelalderens Tyskere som etablerte handelsnettverk, Svensker og Finner har smurt etterspørsel etter arbeidskraft i perioder og har reist hjem ofte når det ikke var behov lengre.

Det viser nå er innvandring av dumskap og mindreverdige kulturer og det lager ikke ett pluss men ett minus vi må betale for å forsøke å rydde opp i hele tiden.

audi kverneggen

15.07.2017 kl.14:02

Hei og hjertelig takk for et rasende godt innlegg. Jeg er så inderlig enig i alt du har skrevet,. Fikk helt frysninger når jeg leste blogginnlegget og er så inderlig glad for at vi begynner å bli noen som mener det samme om det som når skjer. Det er rett og slett det glade vanvidd. Er enig at vi bør begynne å vise oss frem rimelig fort...

Takk kjære du!

Audi klem

Anonym

15.07.2017 kl.14:17

Helt enig i alt du sier. I likhet med deg er jeg også skremt over denne ødeleggende utviklingen, samt det faktum at svært få tar til orde for dette. Får håpe det er mange flere som er klar over dette, men at de i likhet med meg er så redd for hets og trusler fra det normaliserte selvhatende samfunnet at deres handling kun finner sted på valgdagen. Demokratene all the way!

Jan Erik Kristiansen

15.07.2017 kl.14:53

Du kan være hundre på at du ikke er alene <3

Men vi trenger enda flere som forstår hvor dette bærer hen.. Veldig bra skrevet, og må deles deles deles...

Beduin

15.07.2017 kl.14:59

la oss få litt traction til denne bloggen :D

Tom

15.07.2017 kl.15:09

Håper det finnes politikere ut over Frp og Demokratene som klarer å se ringvirkningene av den nedbrytende innvandringen.

Takk for et glimrende innlegg.

Rolf Hatlestad

15.07.2017 kl.15:19

Hei Maria, her var det overskudd på hjerneceller som stortrivs :)

Fantastisk veloverveid og godt skrevet innlegg.

Jeg er også forbannet på EU, ja både kommisjonen og rådet, og en plass der sitte jo Herr 36,9%.

Noen forvridde sjeler prøver å fortelle oss at vi trenger innvandring. Hvilken medisin misbruker de?

Skal vi virkelig ta inn økonomiske migranter KUN fordi de ønsker et bedre liv ?

Bare Afrika alene teller over 1,2 billioner mennesker, bare 10% av dem vil "oversvømme" vår sivilisasjon. Nei , jeg forstår Polen og Ungarn, aldri gi etter for denne galskapen.

Som Sylvi sier, vi må snu fartøyene i Middelhavet, eller fjerne de!!

Venstresidens "fargerike felleskap" har vi nå fått et endelig svar på, nok en feilslått politikk.

Ikke et særlig sjokkerende resultat.

Ønsker deg en fin sommer.

Rolf

Nils Petter Hellvik

15.07.2017 kl.15:32

Takk

Evelyn

15.07.2017 kl.16:48

Fantastisk godt skrevet Maria! Du har så rett og jeg er så inderlig enig med deg!

Cecilie

15.07.2017 kl.16:52

Fantastisk! Du satt ord på det som foregår og hvilken vei det går. Spot-on. Slike stemmer med slik kraft trenger Norge desperat om "vi" skal bestå i noenlunde nåværende form om det ikke allerede er for sent.

15.07.2017 kl.19:38

Ein særs god annalyse og beskriving av virklighetens som vi lever i no. Alle må sei i frå, høgt og tydelig. No er det nok, vi vil ikkje vere med på globalistanes tog lenger. Vi er forplikta til å tenke på vårt eige lands inbyggarar og våre barn og barnebarn framtid.

Inga Bodil Sønderland

15.07.2017 kl.22:14

Hej Maria!

Meinar at det er mye i det du skriver sjølv om ein ikkje kan dra alla innvandrarar over ein kam. Sjølv om eg ikkje er politisk på linje med deg, er heller "venstrevridd" når det gjeld økonomisk politikk, leser Rosa Luxemburg osv. Det er alvorleg at so mange frå andre kulturer søker hit der dei ikkje har røter og ikkje kan føle seg heime men danner "parallellsamfunn". Eit problem blandt fleire er overbefolkninga - at dei skaffar so mange barn som dei ikkje har ressurser å følgje opp enn sei brødfø. Slikt vert det sosial missnøje av og i mange tilfelle krig. Eit anna problem er den kapitalistiske grådigheitskulturen som vestlige land driver, La dei heller ha sine naturressurser ifred. Hjelp til sjølvhjelp og utvikling er greitt, men ikkje arbeid under slaveliknande forhold.

15.07.2017 kl.22:19

Jeg tar av meg hatten for denne...helt korrekt...og fantastisk bra skrevet. Mvh Harald. Deler den om det er greit.

Eva

15.07.2017 kl.23:25

Endelig øyner man håp ! De unge våkner :)

Liv S

15.07.2017 kl.23:53

Takk for at det finnes sånne som deg :-)

Torunn E. Devlin

16.07.2017 kl.00:30

Bra betraktninger du gjør og godt skrevet. Verden er kompleks og det er vanskelig å finne de optimale løsningene. Vi trenger bærekraftige tiltak, ikke hopetall med mennesker som skal brødføres uten å bidra med noe. Stopp det før det er for seint👍

RHeia

16.07.2017 kl.00:48

Anbefaler alle å lese boka " Islam den 11 landeplage" av Hege Storhaug som beskriver en bekymringsfull utvikling i Europa og Norge. Boka bør være pensum for politikere.

Tom Waaler

16.07.2017 kl.01:20

Jøssemeg. Dette er holdninger jeg trodde var gått ut på dato for lenge siden. Litt glad ingen venner og familie tenker sånn. Man er da anstendig!

Vesla F

16.07.2017 kl.03:14

Det vi har sett over lengere tid nå er unge arbeidsføre (gutter/ menn) som kommer. Får de en leilighet så vil de ha hus ! De som det er fryktelig synd på,de sitter i noen fillete telt og har hverken mat eller vann Det er de som skulle hatt hjelp. Små barn sulter i hel. Ikke bare noen få, men millioner av dem..Det er vondt å se disse utsultede barna. MEN IKKE de som kommer hit nå,,, friske og raske, setter de kursen mot NAV !

Maria fan

16.07.2017 kl.07:37

Tom Waaler, dette var holdninger som vàr utgått på dato. Men så er kampen om tilværelsen blitt betydelig vanskeligere og skremmende for mange på kort tid. Mange flere vil også våkne etterhvert som de ser at de store mengder av unge gutter som etterhvert ble gjenger ikke var så greit likevel. Brune og fine, men født og oppvokst med at menn er menn. Det er på høy tid å ta tilbake litt andre og gamle holdninger igjen enn de idiot holdningene vi har i dag og som vi har på mange plan. Og jeg skal love deg at du har både venner og familie som er helt enig i innleggets forfatter. Og om du trodde du var anstendig, så var det altså bare naiv. Til og med du vil våkne en dag, men det spørs hvordan det ser ut da...!

Harald Vilster

16.07.2017 kl.08:48

Veldig bra skrevet. Jeg støtter alt du skriver. Jeg er veldig bekymret for fremtiden hvis ikke noe radikradikalt skjer. Slik jeg ser det er vår eneste mulighet å støtte FrP. De er de eneste som har sett hvor det bærer hen. Familiegjenforening er et like stort problem som de som kommer til grensen og søker asyls. Jeg er skremt av det som skjer i Oslo. Der er det enkelte områder som ikke har etniske norske i det hele tatt.

Eivind

16.07.2017 kl.08:58

Du skal ha all honnør for dette innlegget. Kunne ikke sagt det bedre selv, og dette sier hva mange ønsker eller prøver å si. Også jeg har til gode å se eller høre om nordmenn som går rundt i flokk og antastet jenter, og særlig ut ifra bekledning. Å si at det er et generelt mannsproblem er bare relativistisk svada som du så korrekt påpekte at svært få egentlig kan tro på.

Uansett, stå på videre! Bra innlegg.

Bjørn

16.07.2017 kl.09:25

Demokratiet brukes mot oss

Magne K

16.07.2017 kl.09:48

Vær viss på at denne verden kommer ikke til å bli bedre, men mye verre. Dette vil skje fordi maktmenneskene på toppen vil ha ødeleggelse. De følger ikke sin egen vilje, men den onde Satan, Jesu Kristi motstander.

Se hva Jesus Kristus står for, og velg å følge Ham. Søk Ham i bønn, men ikke i organiserte omstendigheter.

Det vil bli forbudt å søke Ham. Så gjør det nå, mens du er i levende live, ved bevissthet.

Denne verden kommer til å gå under. Dette er villet. Nå arbeider eliten for å få på plass den tredje verdenskrig.

Inger Lise Nymoen

16.07.2017 kl.10:22

BRAVO.. bedre kan det ikke sies.

Og det aller beste er "avslutningssalven".

Kunne ikke sagt det bedre.

💕💐

Sten Viktor Haugerud

16.07.2017 kl.10:58

Flott at du har våknet og skriver om de stadig økende problemene med masseinnvandring som har pågått mer eller mindre i 40 år. Desværre en villet politikk fra venstresiden og den politisk korrekte"

elite. Jeg og mange andre har pekt på problemet lenge før du ble født og vi har blitt møtt med hån og spott fra venstresiden og innvandringsprofetene. Forvandlingen av samfunnet ser ut til å være villet, men folket har aldri blitt spurt i en folkeavstemning! Takk for ditt innlegg og stå på videre, fantastisk bra at unge mennesker som deg engasjerer seg! Gjør aldri knefall for de krefter som vil ødelegge nasjonen Norge! Velkommen i de stolte høyreorienterte rekker :)

KA

16.07.2017 kl.11:23

Dette er et veldig godt blogginnlegg med synspunkter som jeg deler. Det er viktig å spre disse synspunktene til flest mulig. Jeg synes forfatteren burde ha skrevet muslimsk og ikke ikke-vestlig. Det er ikke-vestlige innvandrere som integreres godt og som yter masse i det norske samfunnet. I motsetning til muslimene som alt for ofte utnytter oss og forakter oss (det er selvsagt unntak fra regelen). For eksempel har de vietnamesiske flyktningene fra 70-og 80-tallet greid seg rimelig bra i Norge. Og det kom flyktninger over en forholdsvis kort periode. De kom seg i aktivitet og har lite belastet det norske samfunnet. Og de var aldri så mange at de skapte gettoer som mulimene har gjort i mange europeiske land. Muslimer kommer i større og større antall. De flykter fra dysfunksjonelle land hvor lite fungerer. Og de har ikke nok kunnskaper, ofte analfabeter som Muhammed, som kan brukes i de høyt utviklede vestlige landene. De trives ofte med å leve med sosialstøtte. Som eksempel kan tas somaliere hvor kun 20 % av kvinnene er i jobb, mens kun 40 % av de somaliske mennene er i jobb. Og vi vet jo absolutt ikke hvor mange av somalierne som tilsynelatende er i jobb, er egentlig sykemeldt eller på AAP og lignende ytelser mye av tiden.

Hege

16.07.2017 kl.11:52

Velformulert og godt argumentert! Det gleder meg stort å lese et så godt innlegg og i tillegg fra en kvinne. Misforstå meg ikke, men jeg har inntrykk av at altfor mange kvinner er våre verste fiender når det kommer til disse utfordringene.

Misforstått godhet og empati, manglende forståelse for hvordan velferdsstaten fungerer og ikke minst det å godta mye av den kvinnediskriminerende kulturen som følger med innvandring fra mange ikke-vestlige land er noe mange kvinner har på samvittigheten.

Takk for et svært godt innlegg, kommer til å fortsette å lese bloggen din.

Marit Anne Kanestrøm

16.07.2017 kl.14:14

Alt var skrevet veldig bra! Ikke lett å være menneske idag i vårt kjære Norge. Jeg føler at noe mangler her, noe svært viktig, noe Norge ble tuftet på helt fra starten på Eidsvoll, noe ingen bryr seg om lenger, noe som gjør at alt blir snudd på hodet hvis man tar bort den tingen... Hva er det? Jo det er Gud. Tar vi mennesker bort Gud, og Guds velsignelse får vi bare elendighet. Da kan ikke folket tenke klart, Gud blir sint, sender ekstremvær og katastrofer nettopp for de vi har sagt, vi trenger ikke Gud i barnehager, skoler, universitet, å vi sa GREIT. Hvordan kan vi forvente at Gud skal gi oss beskyttelse og velsignelse når vi ber Gud om å la oss være alene? Så var det noen som sa, vi skal ikke lese Bibelen på skolene våre. Bibelen som sier, "Du skal ikke drepe", " Du skal ikke stjele", "Du skal elske din fiende. " Nå drepes det foster daglig.

Nå har vi tatt inn i landet vårt innvandrere med en religion som sier at, drep de vantro, drep de innfødte, kristne, jøder, homofile. Muhammed tok guden til Hinduistene å gjorde den til sin egen gud, hallo, ringer det en bjelle nå??? Skjønner dere hvor langt det har gått. Nå vil det bare bli verre og verre sann mine ord. Helvetet på jord er rett om hjørnet, om ikke folket vender seg om til Jesus, han som døde for alle, og som bygger flotte boliger til oss i himmelen, og en ny stad/ by.

Eka

16.07.2017 kl.17:06

Problemet er alle de nordmennene som er utenfor samfunnet som rett og slett driter i Norges fremtid og synes multikulturalisme spriter opp tilværelsen (for nå iallefall)!

Det har alltid kommet landstrykere til Norge i ualminnelig tid. Løsgjengeri og annet pakk skulle via sosialismen bli en del av folket men ble utryddet isteden. Det visst ingen som skjønner hvor godfjottete og bedritent dere oppfører dere. Se på et gammelt klassisk sted kalt Bjørnebekk her på Ås. Idag så er det en flyktning anstalt. Bare for 25 år siden var Bjørnebekk en moderne versjon av det man før kalte løsgjenger men var en anstalt for folk med rusproblemer/alkoholproblemer. Frem til 1965 var Bjørnebekk et sted løsgjengere kunne komme å få kost og losji. Sånne steder fantes det mange av i hele landet før. Og disse stedene var etablerte på 17-1800 tallet for fattigfolk og løsgjengere. Så en form for innvandring var det den før også

Knut Enebakk

16.07.2017 kl.17:56

Maria Zähler har en realistisk og saklig fremstilling av situasjonen. Folk fra land i Asia og Afrika burde få asyl i egnede land på det kontinent de kommer fra. Men da må politikerne på Stortinget oppta kontakt med kollegaer i land på de nevnte kontinenter. De må reise dit og få i stand avtaler om opprettelse av asylmottak. Så nedlegger vi asylvirksomheten i Norge. Mange flere reelle asylsøkere vil få den sikkerheten de trenger. Vi kan også hjelpe til med å opprette småindustri så folk blir selvhjulpne. Det må bli slutt på at hærer av arabere og negre kommer til Norge i egenskap av økonomiske flyktninger. Vi kan ikke gi folk asyl fordi at de vil ha bedre økonomi.

Totto

16.07.2017 kl.19:55

Signerer den! Om man er jente, mørk i huden og adoptert av norske foreldre og møter "rett" person ute får man spørsmålet om man er "haram". Er man jente uten hijab, er man "fritt vilt". Glad jeg ikke er homse heller...Enig med deg i at det er en demografi-bløff at vi trenger så mange nye til sysselsetting. Det er bare å få alle som er her i arbeid i stedet for å yngle (pga kontantstøtte osv) så er problemet løst.

Muammar Gaddafi sa i sin tid at vi skal ha en "stille" krig mot Europa, og overta de i det sakte men sikkert. Vi er på vei nå...

Helt enig ellers. Helge Lurås skriver i et ferskt FB-innlegg:

"Utallige migrasjoner og erobringer opp gjennom historien har vist det samme. Fremmede i store antall er som regel en trussel. Mange europeere - spesielt i eliten - bedrar seg selv. Hadde de bare forstått det denne tolken i Østerrike har funnet ut om et antall unge, afghanske asylsøkere.

Lurås refererer til : "On the basis of his hundreds of interactions with these young men in his professional capacity over the past several years, he believes to have discovered that they are motivated by a deep and abiding contempt for Western civilization. To them, Europeans are the enemy, and their women are legitimate spoils, as are all the other things one can take from them: housing, money, passports. Their laws don?t matter, their culture is uninteresting and, ultimately, their civilization is going to fall anyway to the horde of which one is the spearhead."

Sitatet er hentet fra kopierte lenke.

Keep up the good work, Maria!

Lene

16.07.2017 kl.21:26

Skulle gjerne sett så mye som ÉN kildehenvisning. Hvor henter du argumentene dine fra? Er NOE som helst hentet fra faktisk statistikk?

Og noterer meg den noe kreative tanken at om vi skal beholde velferdsstaten så må vi øke skattene så mye at vi til slutt "kommer til et punkt hvor skattene er så høye at de gir lavere skatteinntekter for staten" utdyp gjerne hvordan det henger sammen. I min bok er det helt uten logikk.

Eirin Munkebye

16.07.2017 kl.22:28

Flott! Stå på! Det må alle vi som er glad i landet vårt gjøre...

Maria

17.07.2017 kl.11:10

Jeg trodde du selv var også innvandrer fordi du ser sånn ut etter ditt bilde.

Anne-Margrethe Rønning

18.07.2017 kl.20:58

Du sier alt utvetydig og krystallklart, kjære blogger. Våre politikere som i dag sitter på maktens tinder, har lagt alt til rette for egen velstand gjennom langsiktig og slu planlegging. I "stillhet" har man sikret egen framtid på borgernes bekostning. Alt har foregått fordekt og kun med tanke på egen vinning. Navn behøver ikke nevnes. Vi vet alle hvem de skyldige er. I dag sitter de i lukrative stillinger og posisjoner med vanlige borgeres "blod" på hendene. Med vikarierende agenda og på falske premisser har man fordreid hodene på en traust, velmenende befolkning.Blant annet ved å love internasjonal anerkjennelse for hele nasjonen. En nasjon som nå står så godt som ribbet tilbake, nasjonalt, kulturelt og snart også økonomisk.

En umulig mulighet gjenstår som en siste krampetrekning: -å stenge grensene og kutte alle økonomiske gavepakker til folk som kommer kun for å Utnytte vår uendelig naive "godhet"

Imidlertid må vi alle, for å redde oss selv og våre etterkommere, lære å gi blanke i hva "andre" sier og mener om oss. Enhver må redde seg og sine.

Om man blir kalt rasist? -Hva så? Ingen fare vederfares en eneste av oss.

Imidlertid er faren for å ende som et Shariabefengt, Islamsk kalifat, overhengende og livstruende.

Det er viktig at vi alle er bevisst det faktum at Rasisme kun et ord, som i vår tid har som formål å skremme gode, trauste borgere til å kjenne sin plass.

Men tragisk er det at hvor enig man tilsynelatende måtte være i at multikulturalisme er ensbetydende med ruin for land og folk, kommer "godtfolk" til å stemme tradisjonelt: på politiske krefter som arbeider uavbrutt og iherdig for å utslette vår kultur og tidligere generasjoners arbeid for et godt velferdssystem, menneskerettigheter og menneskeverd. Goder som innen få år sannsynligvis ligger i grus.

Tore Christiansen

20.07.2017 kl.00:55

Hovedproblemene er jo:

1. Masseinnvandring av millioner uten videre utdannelse fra Afrika og Arabiske land

2. Innvandrerne har en streng Muslimsk tro som ikke er kombatibel med vaart samfunn.

3. ødeleggingen av vaart demokrati og rase er forutbestemt mange generasjoner tidligere av den

´globale elite´ eller Illuminati for tilpasning i deres New World Order som en slaveliknende

menneskerase av neger+araber opprinnelse. Multimillionaeren Soros har hovedansvaret her.

20.07.2017 kl.11:24

Det er skremmende når ondskapsfulle og sneversynte mennesker forsøker å være velformulerte, det kan nemlig misoppfattes som sannhet. Din uopplysthet kommer ikke like godt igjennom sånn, men når setningsoppbyggingen vakler og de oppbrukte frasene kommer som perler på en snor, så skinner det igjennom. Du er sikkert ingen rasist, du er bare utrolig egoistisk. Norge er en del av verden .

Maria Zähler

20.07.2017 kl.12:34

Anonym: Hahaha. Det nytter ikke å bare slenge ut buzzord som "ondskapsfull" og "sneversynt" uten å gi noen eksempler på hva du mener. Norge er en del av verden? Og du snakker om oppbrukte fraser? At Norge, som alle andre land, er en del av verden er ikke noe argument for masseinnvandring. Det er ikke et argument i det hele tatt. Kan ikke du heller fortelle oss hvorfor vi norske skattebetalere skal bekoste livsopphold til økonomiske migranter som skal få komme å bo her i multikulturens navn? Og si meg gjerne også hvorfor det kun er Europa som skal tvinges inn i multikultur? Hvis det at "vi er en del av verden" er ditt eneste argument, vel da skjønner jeg hvorfor du er anonym. Hohoho, så pinlig.
Ha en god dag a

Lise

20.07.2017 kl.12:57

Jeg trenger ikke å gi eksempler, du eksemplifiserer så godt selv. BTW, Norge har ikke masseinnvandring, vi har stengt grensene, vi har en regjering som bevist holder mennesker i nød og på flukt ute. Så du kan slappe av, dine skattepenger går til å betale mennesker som har tid til å sitte på dagtid å skrive kommentarer på blogger som dette (Iknow, pun intended). det er visst et argument for at vi skal åpne landet "vårt", du er bare så jævla heldig at du er født inn her! At Norge er et rikt land kommer ikke av at du betaler inn skatt, det kommer av at vi tilfeldigvis var så gørrheldige at vi hadde olje innenfor grensene våre, og en, rød, regjering som i lang tid har valgt å forvalte disse pengene slik at vi kan fortsette å være et rikt land også når våre barn blir gamle. Om dine meningsfeller hadde styrt, hadde vi kanskje ligna mer på Saudi-Arabia. Dine lange tirader om "multikulturelles navn" og støtte til "økonomiske flyktninger" har ikke feste i sannhet, det er ondskapsfullt oppspinn - som hindrer mennesker i nød å få ei trygg seng å sove i og mat i magen, ting du og jeg tar for gitt, ikke fordi vi har fortjent det mer, men fordi vi ble født i Norge. Ta deg en tur ut i verden, ut av Norge, du vil se og lære. Det har du godt av.

Maria Zähler

20.07.2017 kl.13:47

Lise: Jeg reiser utenlands flere ganger i året, takk. Du aner ikke hvem du snakker til og du bare driter deg ut når du kommer med sånne arrogante insinuasjoner. Det som hindrer mennesker i verden fra å få en trygg seng, sanitære forhold og skolegang til sine barn er at folk som deg insisterer på å hjelpe menn, stort sett økonomiske migranter, til svært kostbar hjelp i Norge. UNHCR hadde kunnet gi mange flere mennesker rundt omkring i verden en mer verdig tilværelse om vi hadde brukt pengene vi nå bruker på økonomiske migranter på dem i stedet, så spar deg for alt snakket om mennesker i nød. Sverige f.eks bruker like mye på sin asylinnvandring som UNHCR bruker globalt på mennesker som faktisk er på flukt. Jeg har aldri noensinne hevdet at vi ikke skal hjelpe noen, jeg har sagt at måten vi gjør det på er svært lite treffsikker og innebærer store konsekvenser for Norge som nasjon. Til og med UDIs Frode Forfang sier at de som reiser over Middelhavet stort sett er økonomiske migranter, så du blir nesten nødt til å forklare hva du mener med at det er oppspinn. Norge er ikke rikt ene og alene på grunn av oljen, vi var et av verdens rikeste land også i 1969. Du aner tydeligvis ingenting om norsk økonomi i et historisk perspektiv. Du tror vi har det så bra pga sosialisme? Sosialistene hadde ikke hatt goder å fordele hvis ikke det var for markedet. Det er markedsøkonomi som gjør oss rike. Men jeg er glad for at vi har fordelingspolitikk og velferd slik at kapitalismens frukter kan nytes av de mange, så at jeg vil ha Saudi-tilstander
er noe du finner på. Du baserer ditt standpunkt på et idealistisk verdensbilde som ligger langt unna den virkeligheten vi er i. Verden er ikke rettferdig. Vi har grenser. Vi har ulike forutsetninger i ulike land. Det er ikke noe du, jeg eller lille Norge kan gjøre noe med. Vi rår ikke over forholdene i andre land. Vi skal hjelpe alt vi kan, men ikke på din måte. Flyktninghjelp og flyktninginnvandring er ikke synonymer.

Lise

20.07.2017 kl.14:37

Du og jeg, vi blir aldri enige.

Øyvind

27.07.2017 kl.03:44

Amen,,,, I

do agree

Sigurd

21.09.2017 kl.12:21

Makalæust 👍👍😁.

Inn med Zahler, ut med Erna . Glad jeg har en flott hytte på snaufjellet jeg og mine kjære kan emigrere til når helvete bryter løs her i Norge A/S ......

28.09.2017 kl.17:49

Helt enig i alt du skriver. Vi må gå fullstendig bort ifra å ta inn folk på humanitært grunnlag. Humanitært grunnlag gjør at andre faktorer som eller medregnes i migrasjonsspørsmål frafalles. Humanitært grunnlag er et konsept som ikke funker i en globalisert moderne verden.

Skriv en ny kommentar

Maria Zähler

Maria Zähler

25, Oslo

Høyrevridd, konservativ Osloborger.

Kategorier

Arkiv

hits